Temeljem članka 6. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora ( NN 125/11 , 64/15 i 123/24 ) i  članka 23. Statuta Doma za odrasle osobe,  ravnateljica Doma raspisuje:

 

Javni natječaj za prikupljanje ponuda

za postavljanje aparata za tople i hladne napitke

na lokaciji Doma za odrasle osobe Nuštar

 

  1. Predmet javnog natječaja:

Dom za odrasle osobe Nuštar  daje u zakup putem javnog natječaja dio prostora unutar zgrade Doma: za postavljenje   samoposlužnih aparata za tople i hladne napitke.

Prostor za aparate daje se u zakup na određeno vrijeme, za razdoblje od  dvije godine od dana izvršnosti odluke o odabiru najpovoljnije ponude, uz mogućnost dodatnog produženja ugovornog odnosa, a isto će se definirati odredbama sklopljenog ugovora o zakupu.

Pravo sudjelovanja imaju sve pravne i fizičke osobe (obrtnici).

Broj aparata: 6 ( šest) i to:

  • 3 aparata s toplim napitcima
  • 3 aparata sa hladnim napitcima + snack

 

Aparati s toplim napitcima moraju zadovoljiti mogućnost odabira napitaka na bazi kave: ( kratka kava, duga kava, kava s mlijekom, cappucino, bijela kava) na bazi čokolade ( čokolada , mlijeko s čokoladom) i čaja  uz posebnu mogućnost doziranja šećera za sve navedene tople napitke.

U aparatu za hladne napitke nije dopuštena ponuda alkoholnih pića niti energetskih napitaka. Ponuditelj mora posjedovati vrstu naplatnih sustava koje u potpunosti mogu zadovoljiti korisnike:   sustavi s povratom kovanicama i papirnatim novcem , uz povrat razlike novca.

 

  1. Naručitelj

DOM ZA ODRASLE OSOBE NUŠTAR, Vatroslava Lisinskog 1a, 32221 Nuštar

OIB:12399538329

 

  1. Uvjeti i zahtjevi

 

Početna cijena mjesečne zakupnine iznosi 100,00 EUR po samoposlužnom aparatu. Naručitelj nije obveznik PDV-a.

Cijena toplih  napitka na bazi kave i ostalih toplih napitaka u iznosu maksimalno 0,50 EUR.

              Aparati NE SMIJU u ponudi imati alkoholna niti energetska pića.

 

 U ugovorene stavke ugovora koji će biti zaključen s najpovoljnijim ponuditeljem  obvezno se unose slijedeće stavke:

  • Režijski troškovi su uračunati u cijenu zakupa
  • Ponuditelj mora navesti popis proizvoda koje namjerava ponuditi u aparatima
  • Ponuditelj u cijelosti snosi troškove nastale održavanjem i servisiranjem aparata , ponuditelj se obvezuje otkloniti kvarove u roku 24 sata od dojave o kvaru
  • Ponuditelj mora besprijekorno održavati higijenske uvjete aparata u skladu s HACCP sustavom upravljanja
  • Ponuditelj se obvezuje osigurati samoposlužne aparate od požarnih rizika , od provalne krađe, razbojstva i loma.

Postavljanje aparata, priključenje na el.mrežu  i vodu te provlačenje vodova, održavanje i servis obveza je i ide u trošak ponuditelja  kao i troškovi police osiguranja aparata te posebice njihove demontaže, uklanjanja i dovođenja prostora u prvobitno stanje po isteku ili raskidu ugovora.

Zainteresirani ponuditelj mora dati ponudu za ukupan broj aparata.

Pravo sudjelovanja imaju sve pravne i fizičke osobe, državljani Republike Hrvatske  odnosno pravne osobe čije je sjedište u Republici Hrvatskoj, a koje su registrirane za obavljanje  tražene djelatnosti.

 

  1. Sadržaj ponude:
  • Ime i prezime, OIB i adresu prebivališta za fizičke osobe, odnosno naziv tvrtke , OIB i adresu sjedišta za pravne osobe;
  • Preslika osobne iskaznice za fizičke osobe, presliku rješenja o upisu u sudski registar sa svim prilozima za pravne osobe odnosno obrtnice za fizičke osobe – obrtnike ili rješenje o registraciji udruga građana;
  • Izvornik ili presliku potvrde nadležnog tijela (porezne uprave) o izvršenoj obvezi plaćanja poreza i doprinosa za mirovinsko i zdravstveno osiguranje, ne stariju od 30 dana od dana objave ovog natječaja (osim ako je sukladno posebnim propisima odobrena odgoda plaćanja navedenih obveza, pod uvjetom da se fizička ili pravna osoba pridržava rokova plaćanja).
  • cijenu mjesečne zakupnine ukupno za aparate iskazanu u EUR ( upisna brojkama i slovima) s napomenom da Dom nije u sustavu pdv-a.
  • katalog/prospekt s popisom ponuđenih artikala.

 

Sukladno odredbama čl.6.st.8. i čl. 11. Zakona o zakupu i kupoprodaji poslovnog prostora ( NN 125/11, 64/15 i 112/18) prvenstvo prava na sklapanje ugovora o zakupu poslovnoga prostora imaju osobe iz Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata i članova njihovih obitelji ukoliko ispunjavaju uvjete iz natječaja i prihvate najviše ponuđeni iznos zakupnine. Prednost pri zakupu ostvariti će osobe temeljem redoslijeda prema članku 132. Zakona o hrvatskim braniteljima iz Domovinskog rata i članovima njihovih obitelji.

Za potrebe dokazivanja prvenstva prava, ponuditelj je dužan priložiti izvornik ili ovjerenu presliku potvrde MORH-a i MUP-a RH kojom se dokazuje pravo prvenstva, izvornik ili ovjerenu presliku potvrde HZMO o tome da nije korisnik mirovine ostvarene na temelju Zakona o pravima hrvatskih branitelja iz domovinskog rata i članova njihovih obitelji  i izjavu da ranije nije prema provedenom natječaju ostvarila to pravo.

 

Najpovoljnijom ponudom smatrat će se ona ponuda koja uz ispunjenje svih uvjeta javnog natječaja, s priloženom traženom dokumentacijom, sadrži ukupno najviši mjesečni iznos zakupnine. Ukoliko dvije i više ponuda imaju isti iznos ponude, odabrat će ponuda koja je zaprimljena prva po redoslijedu zaprimanja.

 

Ako najpovoljniji ponuditelj odustane od sklapanja ugovora o zakupu, sklapanje ugovora ponudit će se redom     prvom slijedećem ponuditelju koji je ponudio prvu višu zakupninu.

     U slučaju da pristigne samo jedna valjana ponuda, ista može biti izabrana.

 

Naručitelj zadržava pravo ne prihvaćanja niti jedne ponude i pravo poništenja ovog natječaja  u bilo koje vrijeme prije zaključenja ugovora, bez obveze obrazloženja razloga  i bez ikakve odgovornosti prema ponuditeljima, što ponuditelji prihvaćaju prijavom na natječaj.

 

  1. Dostavljanje ponude

 

Rok za podnošenje ponuda je 5 (pet) kalendarskih dana od dana objave natječaja na Internet stranici Doma : www.dom-nustar.hr bez obzira na način dostave.

Pisane ponude poslati preporučenom pošiljkom  ( ili dostavom) u zatvorenoj omotnici s naznakom „ ZA JAVNI NATJEČAJ – NE OTVARATI- SAMOPOSLUŽNI APARATI“  na adresu : Dom za odrasle osobe Nuštar, Vatroslava Lisinskog 1a, 32221 Nuštar.

Ponude zaprimljene nakon isteka roka za dostavu ponuda se vraćaju ponuditeljima neotvorene i ne uzimaju se u razmatranje.

 

  1. O izboru najpovoljnije ponude odlučuje povjerenstvo u sastavu od tri člana:

 

Sanja Marmelić

Davorka Novak

Hrvoje Begović

 

O rezultatima natječaja sudionici će biti pismeno obavješteni u roku od 8 (osam) dana od isteka roka za dostavu ponuda.

Ugovor o zakupu će biti zaključen sa najpovoljnijim ponuditeljem, te odabrani zakupnik ne može dati isti u podzakup.

Sve troškove u svezi prijave na javni natječaj i preuzimanja poslovnog prostora u zakup snosi zakupnik.

Plaćanje zakupnine je najkasnije do 15-og u mjesecu za prethodni mjesec, po izdanom    računu od strane Doma.

             

  1. Sve dodatne informacije mogu se dobiti u upravi Doma za odrasle osobe Nuštar na email: dom-nustar@dom-nustar.hr.

 

KLASA: 035-01/25-01/239
URBROJ: 2188/07-JT-2-25-01

U Nuštru, 28.05.2025.

 

                                                                                                         Ravnateljica:

                                                                                              Zdenka Raguž, mag.act.soc.